New horizons in photography

Jeszcze wczoraj

Bez tytułu.1Zuzia
Zuzia

                Jeszcze wczoraj czułem się  młodszy o dwadzieścia lat , powodem? – mała , sliczna kruszyna  imieniem Zuzia , moja wnuczka.

 

Zuzanna Cuda przyszła na świat 26.10.2009 r. o godz.15.00 w szpitalu miejskim w Piekarach Śląskich.Jej rodzice Karolina i Robert wspólnie  stawili czoła przy jej narodzinach i dziś mają powody do szczęścia a ja….

Jestem już dziadkiem i gdy pomyślę , że to już taki wiek zadaję sobie pytanie ile jeszcze mi zostało dni a może lat by cieszyć się szczęściem swoim i moich bliskich.

Ot taka moja melancholia bo przecież uczyli mnie by każdy dzień łapać za nogi i cieszyć się każdą chwilą prawda ? Więc choć od wczoraj jestem starszy o dwadzieścia lat jestem najszczęśliwszym dziadkiem na świecie…

  

 

 marwitt.wordpress.com

 

28/10/2009 - Posted by | Family, Jeszcze wczoraj | , ,

Sorry, the comment form is closed at this time.