New horizons in photography

MarWitt photography

FotMariusz Wicik

 

   

LANDSCAPES

FLOWERS

COMPOSITIONS

FEATURE

CHILDREN

 

 

 

    

  

 

 

W poniedziałek rano… czekam na koniec tygodnia 

Gdy mówią o mnie…  biorę to do siebie

Może, to śmieszne, ale… nie lubię się fotografować, za to kocham robić zdjęcia

Wielki świat… mój kraj jest najpiękniejszy

Po drugiej stornie lustra… ja

Nigdy… nie mówię nigdy

Zawsze… oddaję długi

Spoglądam na świat… duszą romantyka

Moja recepta na szczęscie… robić to co kocham

Mam bzika na punkcie… muzyki lat 60-tych

W trudnych momentach mówię sobie… że zawsze mogło być gorzej

Mój autoportret oglądam… przez wizjer a nie w Photoshopie

 

 

 Bóg dał mi oczy po to bym mógł wychwalać to co stworzył….

Tworząc obrazy jesteśmy wrażliwi , odnajdując je pokazujemy jacy jesteśmy naprawdę….

Zanim wystawisz komuś ocenę sam siebie oceń….

 Enhanced with Snapshots

 

 

 

 

06/11/2009 - Posted by | New Horizons MarWitt new Photos, Photography,Photos.Fotografia | ,

Sorry, the comment form is closed at this time.